onsdag 10 juni 2015

En sucker for gulliga lockelser



{ Plopp med söta budskap. Vem vill inte ha en puss liksom? }



Önskekunden nummer 1. Här har ni mig. Ja, det är just sådana här enkla små reklamgrejer som jag faller för när jag går och handlar. Snygga förpackningar, gulliga budskap och cool frontning. Man är väl knasig. Men så är det bara. Butikerna måste ju gå runt de också - försöker intala mig det. Hihi.
 
Ska smyga ner en i P´s jobbväska så får vi se när han märker det ♥. Och förhoppningsvis får han en glad överraskning. 


 
 
Var en lång jobbdag idag så det är en trötter Mandy som sitter bakom tangenterna och fummlar. Förutom en jobbinsats har jag i alla fall bidrag till en till bra sak idag - vi har ni signat upp för villafiber. Det är bra grejer det. Är man van med fiber sedan tidigare kan man liksom inte fatta att folk står ut med vanlig ADSL-uppkoppling (eller vad det nu heter). Nu är det bara att hålla tummarna för att grannarna i området hakar på så att det blir av. De fick sätta upp en baotaskrikig skylt utanför huset så att grannarna vet att åtminstone VI har bestämt oss för fiber.
 
Nej nu ska jag krypa upp i sängen och surfa runt lite innan jag slår ihop mina gröna. Ses imorgon!
 
KRAM

Inga kommentarer: