tisdag 11 mars 2014

Glossy glossy med lite nytt smink till våren

 
 
 
Tjo.
 
 
Lite halvsuddig IG-bild en dag som i dag. Ni som har kikat in till mig på IG kanske har sett att jag har shape-at up mig lite när det gäller smink. Eller i alla fall försöker förbättra mig lite. Jag gillar att greja och piffa och guu vad vad. Men har man inte rätt grejer är det inte lika skoj. Speciellt om det man har är av dålig kvalitét så det kladdar och geggar och inte alls vill samma sak som en själv. Men nu är det slut med det (hoppas jag). Jag har slagit på stort! Smink är på g och jag ska försöka lyda de råd och tips som jag fick från gulliga Elenor (kvinnan med koll på smink, hudvård och trollerimetoder, hehe).
 
När allt väl är på plats tänkte jag försöka mig på en riktig partymake. Woop woop. Med riktiga skuggor, primers och hittan och dittan. Det är inte bara en sak att hålla koll på. Som tur är fick jag "karta och kompass" över sminkdjungeln. Men testingen får nog bli en måndagskväll eller liknande - Ifall det går åt skogen menar jag !!
 
 
Hur som helst. Är du också sugen på lite fräscht smink till sommaren? Vill passa på att tipsa om denna roliga prenumeration, här. Glossigt värre. Det är man väl värd? Hehe.
 
 
God natt med er.
 
KRAM

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Visst är det kul med smik!!
Har en svägerska som är toppgrym på det där. hon kan allt om allt och skickar klipp på youtube med tips om hur man kan göra än det ena än det andra;-)
Är de bra de produkterna från gloss me??
Kram Anna

Linda sa...

Då kanske jag ska komma till dig nästa gång det är dags för partysminkning. Jag är urusel på att lägga flera skuggor snyggt.

Kram Linda