tisdag 5 november 2013

Tisdagskväll hos Mandy





Gokväll i stugorna och välkomna på stolparad. Voulaa.
 
Det som skymtas på bilden är en del av Master Bedroom. Dessvärre har jag ingen master bed att fylla ut rummet med. Min lilla 1.20 cm säng är verkligen som en liten fis i rymden. Ja, när till och med gäster säger att, "men du ska väl köpa en större säng" så känns det som att det är dags ;) Men det kommer så småningom, jag ska bara jobba lite mer först. Hehe.
 
Ny tapet ska även komma på plats. Bort med det smårandiga och in med lite mjukare former. De som kan säger ju att man ska ha mjuka former i sovrummet där man ska vila och slappna av. Och jag tror lugnt sagt att det ligger något bakom det.




{ Järvsöbåge - big one }
 
 
Japps. Bågen har fått komma fram. Så mysigt med alla dessa slingor och små ljuspunkter. Och juste. Glömde nästan berätta att mina hyllor i vardagsrummet äntligen har kommit på plats. Det blev riktigt fint. Jag utnyttjade verkligen takhöjden med att sätta riktigt högt upp emot taket - det blev liksom som en liten installation. Och det bästa är att jag nu har en suuuperbra bas av vit skänk och vita hyllplan. Nu gör det liksom ingenting om man vill förändra - det kommer gå hur smidigt som helst. Bara att flytta om lite - swich, swich så är det klart!
 
Bilder kommer senare. Den nyfikne kan tjuvkika på Instagram @Houeofmandy
 
 
Nu ska jag kvällsmysa lite innan det är dags att krypa till kojs. Tror att det får blir lite Montazami/Wahlgren på trean. Känns som ett lagom ansträngande program en småregnig tisdagskväll.
 
 
Må så gott.
KRAM


1 kommentar:

Villa Vinkelhaken sa...

Dom där stolarna är underbart fina! :)

Kram Jenny