torsdag 7 november 2013

KITCHEN ♥





Hej alla goa.
 
Nu välkomnar vi torsdagen. Visst är det härligt när det faktiskt är lite ljust på morgnarna? Man uppskattar det extra mycket när det bli mörkt så tidigt på kvällarna.
 
Ikväll kommer en go vän hem till mig på en bit mat. Tycker att det är dags att inviga matplatsen med en mumsig middag. I matväg kommer jag göra det väldigt lätt för mig. Lite pestopasta, skinkor, grönsaker och bröd. Mysigt och enkelt med plockmat. Det är ju faktiskt inget som säger att ju krångligare desto bättre, eller hur ni? ;)



 
{ Ljusbox från Allrum }
 


{ Uggla och stjärna Pickedoutse }



Yes. Barbord it is! Kul att testa något nytt. Bordet är platsbyggt och jag tycker att det känns helt rätt i mitt lilla kök.
 
Nu ska jag bege mig iväg på utbildning. Ha det så gott. Ses snart igen!
 
KRAM

3 kommentarer:

leandra sa...

So nice and cozy interior! Have a nice day:))

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint och mysigt har du det ! Kul att bjuda hem folk på middag .Lycka till på utbildningen och ha en skön torsdag ara du .Kramar Rita

TIDSOPTIMISTEN sa...

Snyggt med barbordet ;) Fanns det där eller har du byggt det själv? Jag borde också lära mig att inte krångla till det för mycket med maten när man får gäster - verkligen onödigt. Hoppas det blir en trevlig kväll - så ses vi i morgon ;)

Kram Ullis