måndag 7 oktober 2013

Inte för att jag är någon fashionista men kolla här - #nellyholic (?)



 
Tjo.
 
 
Kläder. Smycken. Accessoarer. Kan man få för mycket?
 
 
Jo. För mycket kan man absolut få. Man behöver ju hinna använda det. Men för mycket inspo det kan man banne mig inte få.
 
Vardagskläder - det tycker jag är kul. Det är ju trots allt det som man mest har på sig. Det gäller ju att piffa till vardagsoutfiten och göra vardagen roligare. Det som jag visar här nedan tycker jag är en typisk vardagsoutfit. Snyggt, enkelt och lite höstigt.


 

 
 
Allt kommer från Nelly.com
 
 
Kram Amanda

3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Snygga saker! Byxorna, gaaahh!

Kram Lena

Linda sa...

Riktigt snygg outfit. Brallorna var assnygga. Skulle behöva ett par sådana som håller in midjefläsket. Hinner inte träna nu när det är c-uppsatspyssel. ;)

Kram Linda

Helenas enkla vardag sa...

Mycket snyggt!
Kram helena