fredag 18 oktober 2013

FREDAG !!

 
 
 
Hello.
 
Är allt bra denna härliga fredag? Oj, va tiden går fort. Nu har jag redan sovit tre nätter i nya boet. Börjar bli "som hemma" ;) Hur som helst är helgen mer välkommen än någonsin. Schemat är proppat till fullo och det gör att jag går runt med ett leende på läpparna. Smiley smile. Hur ska jag hinna pyssla om mitt boendet? Tiden är knapp men försöka hinna förbi allas vårt IKEA för att fylla ut med basic-grejer som man behöver för att få ordning i skrubbar och vrår. Man behöver ju dit titt som tätt - det slår aldrig fel. Vid flytt är det i alla fall ett måste, punkt. Vill ju även få klart mitt lilla frans-rum så att jag ska försöka leta upp lite smart förvaring. Ambitionerna är stora men jag tror att det kan bli riktigt bra. Kanske borde ordna en liten invigningsfest när det väl är klart? Hehe. Vad tror ni, skulle det vara något? (Allt som kan ska väl firas, inte sant?)
 
Men vad ska ni hitta på i helgen då?
 
 
Ha en finfin start på helgen.
Ses snart igen.
KRAM

3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Vilken härlig höstkomposition! Håller med, Ikea är ju verkligen ett måste emellanåt.

Har haft fem bokade helger så nu ska jag njuta i helgen av att inte ha något bokat, men det kommer förstås att bli en del skolarbete. Pyssla hemma står högt i kurs också.

Ha en fin helg!

Kram Lena

Linda sa...

JAAAA!!! Invigningsfest!!!!!!!

Vilken fin plantering. Kan du inte skriva ut vad växterna heter så att en sån som jag kan lära mig lite mer. En sån som jag= en som inte kan ett skit om växter. ;0)

Sen kan jag bara tala om att du kan vara jädrigt glad att du är färdigpluggad för jisses vad less jag är. Avskyr verkligen metod och analys-kurserna. Så tråkiga.

Önskar dig en superb fredag, fina du.
Kram Linda

Ekenäsliv sa...

Lovely bild!
Ha en toppenhelg!
Kram Anna