måndag 1 juli 2013

Mandy på bild


{ Mandy in the shadow - Både cyklisar och långt linne är mitt heta tips för idag. Det passar alla som, likt mig, inte vill flasha allt för mycket och som gillar att känna sig bekväm och rörlig. Man vet liksom inte vad dagen har att erbjuda. Plötsligt kanske man står där på alla fyra och testar ett nytt danssteg eller liknande. Och jaa.. då vill man ju helst vara säker på vad man bjuder på och inte. Hihi }


 
Hej på er.
 
Är läget under kontroll en dag som idag? Tiden rusar fram så fort på sommaren. Håller ni inte med? Har precis kommit hem, det är ljust och härligt ute och man tänker.. "jaha.. vad ska jag ta tag i nu då?" men så kikar man på klockan och ser oj oj oj, det är redan kväll. Så en dag som idag längtar man lite till semester och ledighet, då behöver man minsann ingen klocka och inga måsten. Så vecka 30, då smäller det gott folk ;)

 
Idag bjuder jag på lite panikbilder på myself and I. Tyckte det var lite roligt att förverkliga för jag matchar verkligen in i mitt hem färg och materialmässigt. Hihi. Inte alltid man smälter in så där klockrent. (Det svarta och vita behöver nog ingen närmare förklaring och för er som inte kopplade ihop barbenheten så tas ju naturfärgen upp "klockis" i de nya korgstolarna i samma nyans. Hihi. Så tossig är jag).


{ Halsband Baglady, mitt favvo. Så hippiesnyggt. }
 
 
Ha en fin  kväll. Vi ses snart igen.
KRAM Amanda


6 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Min fina Amanda <3
Puss Mamma

♥ Villa Tretton ♥ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
CONCEPT by JESSICA sa...

Snyggt å verkar både praktiskt å skönt.
Ha fina kvällen, kram

Lena - gott för själen sa...

Haha, ja att plötsligt testa nya danssteg på alla fyra händer ju lite då och då. Bra att känna sig trygg där!

Fin var du i vilket fall!

Kram Lena

TIDSOPTIMISTEN sa...

Så fin du är och den där outfiten hade jag behövt igår kväll när jag var på grillfest hos några kompisar, då skulle vi helt plötsligt testa att stå i brygga allihopa och jag hade en besvärlig långklänning, fast bra att skylla på klänningen när bryggan blev katastrof om man säger så....ha ha ha. Ja en träff på någon av era fint pimpade altaner vore ju inte helt fel innan det blir kallt igen ;)

Kram Ullis

Ekenäsliv sa...

Du gör dig bra på bild och härligt solbränd är du med:))
Ha de fint!
Kram Anna