torsdag 25 april 2013

Vårplantering




Hej mina vänner.
 

Nu är det vår! Me and my partner har ordnat lite smått med våra vårplanteringar. Nu gäller det bara att köra över schabraken till mitt uterum som förövrigt är under uppbyggnad. Jag är ju på jakt efter den perfekta loungegruppen - inte det lättaste kan jag säga! Eller, att hitta en snygg är inte så jättesvårt egentligen men att hitta en snygg till ett schysst pris, det är däremot inte någon piece of cake. Någon som har något najsigt tips kanske?!



{ En blandning av kryddor och en perenn }
 





Jag satsade på några svarta krukor till i år. Tror det gör sig snyggt till mig ljusgråa betonggolv. Och självklart är det snyggt att blanda upp med lite fräscha vita detaljer till. Black & White, det funkar alltid!

Nu ska jag åka och kika på lite annat piff till uterummet. Vill ju bli klar så att man kan sitta där och njuta av det fina vädret. Må så gott!
 
Kram Amanda

4 kommentarer:

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så fint du har gjort. Gillar verkligen bordet, önskar jag hade ett sådant :)
Ha det gott. Kram Pia

A House With A View sa...

Vilka jättefina och inspirerande bilder (som vanligt, du kan du) :) !! Snyggt avlastningsbord där också! Alltid kul att skaffa lite nya fina krukor till våren och sommaren :) Jag skulle verkligen behöva förnya mina!! Jättefin tröja också i förra inlägget :))

Stöööörsta kraaaamen aka

Helenas enkla vardag sa...

Så fint ni gjort! Kan du inte göra loungemöbler av lastpallar?
Eller bygga en soffa som passar?!
Kram kram helena

My everyday life sa...

Vad fint du planterat. Skulle själv behöva göra lite fin i krukor men har inte fått tummen ur än. Trevlig helg. Kram Nina