söndag 12 augusti 2012

Mockajacka till hösten


God morgon, god morgon..

..Vad härligt det är med söndagsmorgnar. Jag strosar runt i myskläder och bara har det bra. Funderar på att ta en liten promenad innan jag laddar upp för herrarnas handbollsfinal i OS. Heja heja. Hoppas att de gör en riktigt bra match.. för huvudsaken är ju att man kämpar och gör sitt bästa. Och jag menar att få en silvermedalj, hur bra är inte det? TOKBRA! Och dessutom lite snyggare än guld inredningsmässigt, iallafall om ni frågar mig ;) hihi.


Jag nämnde ju att jag hade köpt mig en mockajacka.. och här har ni den! Den är en riktig lite gobit i härlig neutral och sandig färg. Jag gillar starkt att det är en liten blandning hellan tufft och sött. Den är ju lite cool/tuff i modellen men den lilla voulangen i bak mjukar upp ordentligt och gör den lite mer Mandy-vänlig. Me like!


 

Toksnyggt kuddfodral á la Bruka från fina butiken Store i Västerås. Jag diggar mönstret skarpt. Skulle inte säga nej i första taget till ett gäng sådana kuddar i mitt vardgsrum. Men i dagsläget får jag åka ner till mor min och njuta av dem ;) Det funkar ju minst lika bra!

Må så gott!
KRAM Amanda


4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla snygg jacka .Kul med saker man gillar .Häftiga kuddar.Ha nu en skön och härlig söndag .Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Jätte snygg mockajacka, ett härligt material... snygg kudde.
Kram Birgitta

Anonym sa...

Gud vilken snygg jacka vill ha ; ) kram Sofia

Anonym sa...

Gud vilken snygg jacka vill ha ; ) kram Sofia