onsdag 18 juli 2012

Fina på bild

Stjärnflocka.

Vi fortsätter på trenden blommor! Detta är ännu en sköning som man kan hitta i min mors fina rabatter. Det är såå mysigt med blommor, fina är de på bild också. Jag riktigt längtar till den dag jag får en liten trädgård där man kan få och pillra och prata med blommorna.

Vilken är din blomsterfavorit?!

Nu ska jag krypa ner i en nybäddad säng, hur härligt är inte det på en skala? Och hur härligt är det inte att få sova när man är lite trött! Man ska vara glad för det lilla, då har man mycket att vara glad för. Det tror jag att ni håller med mig om :)

Kram Amanda

3 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hoppas att det snart är din tur att få en fin trädgård gumman..:-D

Sov så got <3t
Puss mamma

Ekenäsliv sa...

Hallå där!!!
Ja, va härligt att du är tillbaka!! Ser allt ut som att du fått det riktigt fint i din nya lya! Och vad kul att du fått jobb till hösten, GRATTIS till det med:))
Nu är det dax för mig att sova med:))
Kram Anna

Ekenäsliv sa...

Vill bara skicka en GRATTIS-hälsning till dig och önska dig en fin dag imorgon!
Kram Anna