onsdag 1 februari 2012

Tittut !


Bild från mitt "andra hem".. för Mandy har haft fullt upp med viktiga saker. Eller rättare sagt framtida investeringar :)

Här har ni mig! Hihi. Nu var det ett tag sen.. jag har faktiskt saknat lilla bloggen - tänk så knasig man kan vara - Men oj oj oj vad jag har haft fullt upp. Nu när man är inne på sluttampen på utbildningen märker man verkligen att det är höga och tuffa krav, så nu är det bara att kämpa på med det sista! Jag och min vän Hanna har pluggat från tidiga morgonen till sena kvällen i flera dagar, tokflitiga har vi varit om jag får säga det själv ;)  Och jag märker ju, hihi ja kanske ni också ;), att det är stor skillnad mot när man sitter själv på sin kammare och filurar.. då tar jag mig minsann tid att kika in här men min vän Hannis hon har diciplin hon ska ni veta. Oj oj. Det är knappt så man hinner med att pudra näsan. Skämtosido. Så nu är det bäst att jag hoppar i säng för snart plingar Hannis på dörren igen!

Imorgon väntar kalas och festligheter, det kan verkligen behövas efter denna "mördarvecka" pluggmässigt alltså :) Hoppas allt är toppen med er. Var rädda om varandra ♥.

Kram Amanda

4 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Gumman<3
Ni är såå flitiga, men glöm inte att man måste ha lite kul emellanåt också..;-)

Puss & kram

Vardag och flärd sa...

Tittut på dig själv! Bra att du har en vän som håller dig ifrån datorn och fokuserar på pluggandet! Den tid du pluggar i livet är så liten jämfört med övrig tid så du hinner med att blogga sen. Kämpa på med studierna!
Kram Eva
Usch, jag låter som en moraltant!

Villa Ryttarängen sa...

Det är jättebra med pluggkompisar. Jag saknar det när jag läser på distans så det är lätt att halka in på annat. Lycka till. Kram Pia

Ekenäsliv sa...

Hoppas du får en riktigt skön helg nu med lite festligheter, det är du sannerligen värd efter så mycket slit!! =)
Kram Anna