torsdag 5 januari 2012

Önskar att jag kunde hjälpa mina vänner


Dethär med att ha någonstans att bo är ju relativt grundläggande. Man vill trivas, boa in sig och myspysa sådär riktigt ordentligt. Hemmet ligger en ju varmt om hjärtat... och jag tror att jag talar för fler när jag säger så :) Nu är läget lite annorlunda för mina vänner Andreas & Matilda. De letar lägenhet i Uppsala och det är ju inte det lättaste att få bostad där. Jag skulle så gärna vilja hjälpa dem, och då slog det mig plötsligt att jag kunde slänga ut deras lilla annons här. Man vet ju aldrig.. kankse finns det någon därute som känner någon.. som känner någon.. som vill hyra ut sin lägenhet. Det vore ju lovely i så fall!


Klicka här för att komma till annonsen. Jag hoppas hoppas hoppas de får napp!

Ha det fint!
Kram Amanda

3 kommentarer:

Amanda sa...

Mysig blogg du har! Håller tummarna för att dina vänner hittar ett boende snart :)

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen vad gulligt av dig. Tyvär km inte
jag hjälpa till.
Kramkram<3nettan

C.A - Photography sa...

Tack så mycket! :)

...och detsamma såklart. Här kan jag säkert hämta en hel del inspiration till hemmet.

Skickar även ett lycka till och hoppas dina vänner hittar ett boende snart. Jag har varit precis i samma situation när jag pluggade i Uppsala.

Trevlig helg!