lördag 7 januari 2012

Nu Kööör Vi !


Solen skiner, himlen är blå men inte ens det kan hindra mig från att inte grotta in mig i Elmas rum och filura på mitt PM. Nej nej. Nu kör vi för fulla muggar!


Julen är borttagen och våren är på ingående. Ja, det är iallafall vad jag hoppas.. och det känns ju så idag när man kikar ut genom fönstren. Så jag håller både tummar och tår. Känner mig superinspirerad att börja kika lite efter de nya vårkläderna som börjar trilla in i många nätbutiker. Men först: PM. Det är ju tur att man har åtminstone en liiiten förmåga att prioritera ;)


Ha en superfin lördag allesammans!
Kram Amanda

7 kommentarer:

Mia sa...

Hoppas det går bra med pluggningen =0)

Kram Mia

Ekenäsliv sa...

Lycka till med ditt Pm idag:-)
Kram Anna

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen :) å ni har så fint:) jag har precis börjat måla vita väggar!! Nu ska allt bli ljust och frecht till våren:)
Kramkram<3mettan

Miruschka sa...

Vilken karaktär du har som kan fokusera på pluggandet, bra gjort!
Kram♥

Alexandra sa...

Vad kul att du hittade till mig och tack för kommentaren.Nu ska kika in hos dig,kram!

Sofi sa...

Hej Amanda! Så mycket fina bilder, som vanligt:)
Kika in till mig, jag har en sak till dig där:)
Kram kram

Gabriella sa...

SV: Tack! Ja chokladbollar är så goda.
Underbart med vita tulpaner o murgröna! Var ute efter det sistnämnda idag men fann det inte. Längtar också efter vår o fina kläder=)