måndag 2 januari 2012

Min nyårsafton


Oj oj nu har Mandy piggnat till igen. Igår kan jag ärligt säga att jag var lite trött, hihi.. man blir ju det när man inte får så många timmars sömn. Hur som tänkte jag bjuda på några bilder hur min nyårsafton var.


 Förmiddagen spenderade jag hemma för att hjälpa mamma med dukning, bordsplacering och lite bordsdekorationer till deras middag. Det är ju så roligt att pyssla och fixa så jag tog chansen att hjälpa till och ingen var gladare än hon :)


Linnea. 

Därefter bar det av till denna donna som nyligen har flyttat in i en superfräsch lägenhet. Man skulle kunna säga att vi invigde den med lite god mat, skumpa och skönsång ... tralallaaa..


Hanna & Sara.

Fler anständiga bilder från middagen har jag tyvärr inte att bjuda på. Jag hade inte rikitgt tid med kameran och de kort jag väl lyckades knäppa är inte så skarpa.. det är lite "The Ring"- suddiga ansikten om man säger så :) Men kul hade vi !!

Hoppas ni också hade en trevlig kväll.
Kram Amanda

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig dag.Då blev väl mamma glad att få hjälp av duktiga dej.Vad skoj med tjejmiddag.Gott Nytt År söta du .Hoppas att det blir kanon.Ha det gött.Kramar Rita ♥

Viktoria sa...

Svar; Tack finns även till försäljning & går dessutom beställa helt efter enga önskemål,kort, alter, lo, fotoalbum osv. blöjtårtor mm. Kram