onsdag 14 december 2011

Tio dagar kvar


Hej på er alla goa såhär tio dagar före julafton! Åh, allt jag har i mitt lilla huvud just nu är att jag bara vill mysa och umgås med nära och kära. Jag har ingen pluggmotivation för fem öre.. hihi. Man är kanske lite knasig men ett som är säkert är att jag är bra på att "ha det mysigt"... ni kanske känner igen er?! ;)


Här är det vattningstajm. Jag har samlat alla mina blomster för en liten spraydusch. Usch, man ska vara försiktig nu när man har mycket mossa och ljus framme samtidigt. Ni vet torr mossa och eld - ingen bra kombo! NO. NO. Så nu sänder jag ut en liten fin påminnelse.

Ha en fin kväll.
Kram Amanda

2 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Bra att du påminner om torr mossa och levande ljus! Så hemskt om något skulle hända! Jag har mossa tillsammans med växter men hos mina ljus har jag bara kottar, de är ju också brännbara så man kan inte vara nog försiktig.
Mys och ha det fint!
Kram Eva

anise sa...

Javisst vill vi bara mysa nu..och tiden går ju rätt så fort nu..så snart har vi JUL..bra att du tänker på att hålla mossan fuktig.. det kan sluta olyckligt annars...
Kram på dej
Anita