lördag 3 december 2011

Mandy i tidningen


När jag slog upp tidningen imorse såg jag ett välbekant ansikte. Hihi. Det var allt en riktigt rejäl bild, men det gillar ju vi inredningsbloggare, eller hur ni?! ;) Så det passade ju väldigt bra. Det var roligt att de ville låna några av mina bilder också.. blev väldigt mysigt att läsa då. Så jag tycker vi sammanfattar detta med att söta Emma från Ena-Håbo Tidningen har gjort ett jättefint reportage. Kul!

(Det är dock vääääldigt konstigt att se sig själv i tidningen.. oj oj, hihi. Men jag tyckte att de var så gulligt att de ville skriva om mig så jag kände att jag verkligen inte kunde tacka nej. Man måste ju våga lite! :)

Kram Amanda

Ps. Om du är lite nyfiken och vill läsa reportaget så kan du klicka här, och längst ner i vänsterhörnet skriva AMANDA och trycka på enter (sida 28-29). Hihi.. då tror "otekniska jag" att det ska fungera ;).

1 kommentar:

Fru Elin sa...

Men kolla där! Värsta kändisen! =)
Vilka härliga foton du tagit! Det kommer att bli jättefina julkort!
Ha en trevlig helg!
Kram Elin