måndag 5 december 2011

Hej Måndag


Nu välkomnar jag varmt den nya veckan, det är redan 5:e december gott folk. Julen närmar sig med stormsteg, myspysigt tycker jag.

Bilden från vardagsrummet som jag bjuder på idag känner ni säkert igen, hihi. Det har blivit en del härifrån och om inte annat var det där framför skänken jag fotade julkorten på Thea & Noah. Men trots många kort har jag helt glömt att kommentera det ljusa golvet som jag tycker supermycket om. Tänk, det har blivit ett helt annat ljus i rummet. Det märker man tydligt om man går från något av de sovrum där vi förtfarande har ekparkett och sedan kliver in här.. det är mycket mycket ljusare, större skillnad än vad jag kunde föreställa mig. Och allt det vita känns vitt och inte alls lika gulvitt i nyansen som jag tyckte att det kunde upplevas förut :) Detta är förståss en smaksak, men gillar man det "gråvita" lite mer så är det en bra investering.

Idag har jag lagt till House of Mandy på bloglovin. Tänkte att jag själv skulle försöka lära mig hur det fungerade så jag kan använda det och följa era fina bloggar. Vi får hoppas att jag lyckas förstå hur man ska använda det.. hihi.

Kram Amanda

1 kommentar:

Coolaannna sa...

Åh, vilken fin blogg du har!!!

Kram Anna