onsdag 23 november 2011

Har mycket att se fram emot


Nu är det många spännande saker som väntar. Jag har suttit och filat på en liten överraskning till uppsalatjejerna som i helgen kommer för att besöka mig och Hanna i vår hemstad. Tyvärr kan jag inte avslöja så mycket mer eftersom jag vet att Lovi är en flitig läsare.. så skulle hon se det är det ju ingen överraskning längre, och det vill jag ju absolut inte riskera. Hihi.

Imorgon när tentan är över väntar en spännande sak som jag är lite smånervös för men som säkert kommer bli jättekul. Därefter ska vi ha finmiddag - med 3- rätter, fint ska det vá - och fira tentan. Ja ni ser, massor av skoj. Hoppas ni också har något roligt att se fram emot. Om inte annat så kan vi längta efter första advent tillsammans ;)

Ha det fint.
Kram Amanda

Inga kommentarer: