onsdag 2 november 2011

Åå vilken härlig dag.. na na na naa


Lykta från Hemlängtan.

Idag har det verkligen varit en super-duper-mysig dag. Har haft finbesök från hemstaden. Det blev mycket skratt och tok, det är ju härligt! :) Såna dagar behövs. (Hoppas ni vill hälsa på snart igen era tokfior & lilla toknisse;)

Har beställt en lykta som kom idag (står på fönsterbrädan). Oj, va stor den var... men det är nice om ni frågar mig. Hihi.

Nu ska jag strax bege mig mot Bonde söker fru- & Grey´s Anatomy- kväll med mina vänner. Har blivit en fin tradition! Hoppas allt är bra med er.

Kram Amanda

3 kommentarer:

Emma sa...

Vad fantastiskt fint du har hos dig Amanda! :)

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack själv gumman..vi ha haft en supermysig dag med dig:) Vi kommer snart igen..;)

Så fint du har gjort hemma hos dig, du kan du!

Puss

Fru Elin sa...

Vilken fin lykta! Inte alls stor tycker jag!
Grey´s är ju det bästa! Veckorna blir så mycket roligare när man har nått att längta till.. =)
Ha en trevlig helg!
Kram Elin