tisdag 4 oktober 2011

Att ta tillfället i akt


Stjärnan har min mor tillverkat, zinkhus - Walther & Co.

Ja ni, visst är det bäst att passa på medans man är på hugget?! När jag kom hem idag var jag lite fotosugen, så WHY NOT?! Jag körde. Man är kanske lite knasig, men äsch, det bjuder jag på :D !!

Min kamera har likt mig varit lite knasig idag. Men till slut efter lite värme & kärlek (ni vet som man ger till blommor) verkar den vara som vanligt igen. Jippi va glad jag blev. Ja, tro det eller ej. För jag är totalt värdelös när det gäller att fixa och trixa med tekniska saker, (jag har inget intresse heller, kan kanske bero på det också :p).

Ha en fin tisdagskväll.
Kram Amanda

2 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefin bild:-)
Du är såå duktig att fota lilla gumman<3

Saknar dig
Puss Mamma

A House With A View sa...

Vilket vackert höstarrangemang!! Fin bild på vackra ting!!! De kommer väl till pass nu när det börjat mörkna ute om eftermiddagarna och kvällarna!!!

Stooooooooooor kraaaaaaam aka