fredag 23 september 2011

GOOD MORNING


Klänning: Marimekko.

Yes nu är det äntligen Fredag! (Bästa dagen på veckan). Jag kan tänka mig att du undrar lite varför bloggen heter som den gör, vad syftet är och vad den kommer handla om. Haha, eller det är i alla fall så att jag har ett litet behov av att förklara. Det känns bättre då på nogot vis. Speciellt eftersom namnet HOUSE of MANDY inger höga förhoppningar. MEN "grejen är" att jag har ett stort inredningsintresse, därav känns HOUSE lämpligt. Jag ville nämligen inte ha ett namn som på ett eller annat sätt beskriver en inredningsstil eller liknande. Jag är mänsklig precis som alla andra och jag ändrar mig och får ständigt  nya idéer. House är neutralt och ett hus förändras och kan ändras. Haha. Mandy talar lite mer för sig själv. Mitt fullständiga namn Amanda var upptaget, ja då får man ju klatcha till det lite, så blev det Mandy.

Inredningsbiten kan eventuellt komma att begränsas lite p.g.a. att jag bor på 33 härliga kvm. Det är ju inte gigantiskt om man säger så. På ett foto ryms en stor del av lägenheten ;) Men jag ska göra mitt bästa för att vrida och vända på vinklar och vrår. Min förhoppning är att förmedla någon slags inspiration.

Sen kommer jag nog aldig komma ifrån att visa lite kläder, skor och annats smått och gott. Sånt är ju också roligt och inspirerande. Med andra ord, Livet i allmänhet!

Kram Amanda

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar vara en sprudlande glad tjej. Va kul. Behövs fler som dig där ute i världen.

Eva