torsdag 24 oktober 2013

Shellack och paket

 
Burkar att förvara lite fransar i. Nu har man plats för både de ena och de andra modellerna och tjocklekarna }


 
Denna dag har gått i skönhetens tecken.
 
Efter jobbet swichade jag, like blixten MC Queen, till söta Eva-Lotta på Min Lilla Salong för shellacknagellack. Ooh, så praktiskt och snyggt med nagellack som håller lääänge. Ja, i princip så länge tills nageln har vuxit ut så att det ser lite ut som en bakvänd fransk manikyr. Då är det dags att måla nytt igen. Redan idag satt jag och klurade på vilken färg jag skulle välja nästa gång.. svåra val ;)
 
Nu har jag hur som helst en finfin vinrödaktig ton. Känns höstig och lite härligt murrig. Bildbevis kommer förhoppningvis senare. Att fota sig själv är inte det lättaste. Assistent sökes!
 
Efter snygga naglar fick jag hämta ut ett rykande färskt paket med fransprodukter. Nu attans är jag redo att köra igång på riktigt, företagare som man är. Joråsåatte. Känns mycket märkligt men superspännande. Ska jobba på lite bättre marknadsföringen bara. Nu för tiden finns det ju så himla många braiga sätt att nå ut till folk. Och så himlarns svårt kan det väl inte vara - eller?!
 
 
 
Ha det så fint nu alla goa.
KRAM

2 kommentarer:

EvaLotta sa...

Du e SÅ go!! Längtar att se bilder från "frans rummet" önskar fin helg💗

Lena - gott för själen sa...

Heja heja, snart lossnar det. Det gäller att ha tålamod bara.

Kram Lena