onsdag 3 april 2013

Spring ♥

 
 { Väska Garderåb, armband Pure Love och nagellack Åhléns }
 
 
Hello.
 
Då var det lillördag igen. Halta Lotta roar sig med att fotografera lite. Det är kul det. Min ambition är att bli en jäkel på att fota. Jag tror dock att det krävs en bra utrustning för att få till riktigt braiga bilder. ~ Hursomhelst ~ Ni som följer mig på Insta har ju fått dragits med en massa bilder på mina nyinskaffade armband. Love them. De är så härligt vår och somriga. Och bara för att jag inte har visat dem här tänkte jag minsann göra det. Håll tillgodo.




 
Som sagt, de är beställda från Pure Love.

 


{ Väskan med matchande armband i läder kommer från Garderåb }
 



Känns detta vår och sommar? Jajamen, till 110% om ni frågar mig! ~ Nu ska jag försöka packa lite (fast med viss, läs mycket, assistans från mor min). Imorgon bär det nämligen av norrut, till Kiruna närmare bestämt. Resan har varit bokat sedan länge så jag tänker inte låta en bruten fotled sätta stopp för den. Nej nej, så jag har ordnat en rulla samt ringt SAS och bokat in rullan på flighten. Vad gör man inte för att få vara med sina vänner, få åker snöskoter och besöka IceHotell? Kul ska det bli.

Kram Amanda

Inga kommentarer: