lördag 10 december 2011

Lite rött i köket


Dra på trissor! Köket har fyllts av lite röda detaljer :)

Idag har jag sprungit runt på stan med mina tjejor på en liten julklappsjakt. Jag tycker faktiskt är det riktigt mysigt. Det kan ju förstås kanske bero på att vi tog en riktigt lååång lunch på jättemumsigt restaurang. Hursom kom jag hem med ett gäng kassar, så det känns skönt. Nu har jag bara lite smågrejer kvar att fixa.


 

Nu måste jag sätta lite fart, ska iväg på julkonsert i kyrkan.

Ha en fin kväll.
Kram Amanda

3 kommentarer:

Kristina sa...

Men åhh så söta Mailegtomtar! Jag blir grön av avund....har stått på min önskelista länge!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Kristina

Anonym sa...

Låter härligt med en tur på stan, och sedan julkonsert.

Kram Birgitta

A House With A View sa...

Uuunderbara tomtar!!! Så jättefint du pyntat!!!! Låter superkul med en vända på stan med restauranbesök :)))

Stoooooor kraaaaaaaaaaaam aka